چاپ        ارسال به دوست

نشست خبری تشریح برنامه‌های روز ملی تجارت الکترونیکی برگزار شد
در آستانه روز ملی تجارت الکترونیکی؛

نشست خبری تشریح برنامه‌های روز ملی تجارت الکترونیکی برگزار شد

در آستانه روز ملی تجارت الکترونیکی؛

نشست خبری تشریح برنامه‌های روز ملی تجارت الکترونیکی برگزار شد

نشست خبری تشریح برنامه‌های روز ملی تجارت الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، طبق روال سال قبل امسال نیز آئین گرامیداشت روز ملی تجارت الکترونیکی در روز 24 مهرماه برگزار خواهد شد و در این راستا نشست خبری تشریح برنامه‌های مراسم مذکور با حضور امین کلاهدوزان رئیس مرکز تتا برگزار شد.

کلاهدوزان در این مراسم، از جمله اهداف تخصیص و برگزاری بزرگداشت برای روز ملی تجارت الکترونیکی را تقدیر و تشکر از برترین‌های تجارت الکترونیکی و اکوسیستم تجارت الکترونیکی کشور برشمرد و از شاخصه‌های سرعت، چابکی و شفافیت برای توصیف آنها استفاده کرد.

وی در خصوص بخش‌های جدیدی که امسال نسبت به پارسال به این رویداد افزوده شده اظهار داشت: امسال رویکرد هم‌رسانی نیازها و ظرفیت‌ها را در پیش گرفته‌ایم و جلسات و نشست‌های عقد تفاهم‌نامه بخش خصوصی به ویژه در حوزه‌های تجاری و نظارتی، شبکه‌سازی بخش خصوصی فعال در تجارت الکترونیکی و پنل‌های تخصصی با هدف برقراری ارتباط مستقیم و ایجاد پل ارتباطی جهت رساندن مسائل و دغدغه‌های کسب و کارها به گوش مسولین را خواهیم داشت که البته این اقدام طی رویدادهای مختلفی استمرار خواهد داشت. همچنین امسال اختتامیه رویداد ملی جوانه‌ها و تقدیر از برترین‌های آن را نیز در این مراسم خواهیم داشت.

خاطرنشان می‌شود رویداد ملی جوانه‌ها در دو سطح دانشجویی و دانش‌آموزی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش با هدف ترویج فرهنگ تجارت الکترونیکی بین جوانان و نوجوانان انجام پذیرفته است.

خاطرنشان می‌شود آئین بزرگداشت روز ملی تجارت الکترونیکی روز 24 مهرماه با شعار "تجارت الکترونیکی؛ موتور محرک ایران دیجیتال" برگزار خواهد شد.

طی این نشست، رسانه‌های حاضر نیز به بیان سوالات خود در آئین گرامیداشت روز ملی تجارت الکترونیکی پرداختند که از سوی مقامات مرکز به تمامی آنها پاسخ داده شد.








١٦:٣١ - شنبه ٢٢ مهر ١٤٠٢    /    شماره : ٦٢٨    /    تعداد نمایش : ٩٥٦